UAB Programa d'Acollida d'Estudiants d'Intercanvi

Bienvenid@s a Barcelona y a la UAB. Durante este semestre o curso viviréis muchas experiencias y el objetivo de este blog es que las compartáis con el resto de estudiantes de intercambio ;-)

dimarts, de desembre 05, 2006

Activitat de desembre del programa d'acollida: la Barcelona del Nadal

Hola a tots i a totes!

Us proposo que, donat que queda res pel pont i seria impossible organitzar una sortida per a veure els mercats nadalencs amb tant poc temps, aplacem la sortida pel cap de setmana vinent, aprofitant que l'Òmnium cultural ha muntat una sortida amb aquesta temàtica: El Nadal arriba al centre de Barcelona (http://laxarxa.uab.es/portal_int). He pensat que podríem assistir en grup a l'activitat del dissabte 16 de desembre, així que si us sembla bé envieu-me un e-mail aquells que hi vulgueu participar abans del dimarts dia 12/12/06 i ens hi apuntaré a tots per telèfon dimarts mateix. L'e-mail me l'heu d'enviar a intercanvi.estudiants@uab.es.
L'activitat d'anar al camp del Barça quedarà ajornada pel mes de gener, ja que encara no he rebut cap mena d'informació sobre els preus d'entrades per als partits. Em sap greu.
Salut!

Hola a tod@s!

Puesto que no hay tiempo para organizar una excursión a los mercados navideños de Barcelona para este puente, os propongo que lo dejemos para la próxima semana y aprovechemos una salida que Òmnium Cultural ha organizado con esa misma temàtica para visitar todos juntos el centro de Barcelona en su época navideña el sábado 16 de diciembre. Para ello, tendréis que mandarme un e-mail a intercanvi.estudiants@uab.es antes del martes 12 de diciembre para que pueda llamar y reservar plaza para todos.
En lo que respecta a la actividad del Camp Nou, queda aplazada para el mes de enero, puesto que aún no he recibido ningún tipo de información acerca de los partidos. Lo siento mucho.
Salud!